2007. január 24., szerda

WRDALAK megint

Most kellett volna fázisolnom azt, ahogy a farkas bekúszik az alagúton keresztül az állomásra, de nem találtam sehol sem a stiftemet. Mindenesetre belefogtam és azt tapasztaltam, hogy még mindíg nem tudok fakrast rajzolni, de még Wrdalakot sem tudom rendesen megformálni, peidg nagyon sokat gyakrolotam. Úgyhogy most megint el firkáltam arra egy jó pár lapot, itt vannak a jobbak:

a feje ugye mindígis jobban ment, csak az orra olyan, mintha egy disznótól kapta volna kölcsön:


itt már viszonylag jobb lett a teste, az a fő baja, hogy a hátsó lábait nem kellett volna ennyire lentre rajzolni, hanem úgy kellett volna cisnálni, hogy a feneke is egy vonalban legyen a testével, tehát az ne csússzon le, hanem a lábak alsó vonala kerüljön inkább feljebb, hogy érzékeltessem mekkora a torzulása egy ilyen ormótlan nagy farkasnak.


A másik probléma meg, hogy a metró lámpák alacsonyan vannak, tehát úgy kell megjelennie Wrdalaknak, hogy az ő viláígtó szemei is alacsonyan legyenek, amire a legjobb ötletem az volt, hogy miután az állomásig futott, csak szépen lassan dugja be a fejét a lyukon, mert látja, hogy ez most valami különlegesebb dolog és csak amikor az embereket meglátja, akkor vadul be és akkor ugrik ki, meg minden, de ez már egy másik snitt...
mindenki képzelje úgy,hogy csak a fejt látja, a testét nem.

Nincsenek megjegyzések: