2008. február 14., csütörtök

Na ez most hogy autó?

2028 szerintem még távol van (pont 20 év, ha esetleg nem számoltál utána), szóval szerintem ha egy pályázaton erre az évre várnak autót, akkor fel vannak készülva rá, hogy egy kicsit elborultabb terveket fognak kapni. Én mondjuk úgy próbálok borulni el (bár ez szerintem az elôzô autómmal jobban sikerült, muhahahha), hogy a szimmetriát köpöm arcon. Pedig ô a szakma igazi nagyöregje, tulajdonképpen minden autóra és autótervezô emberre van szerintem hatása, szóval attól függ majd a sikerem, hogy ô hogyan fog reagálni a szeme közé fröccsenô nyálra. Ön hogyan reagálna egy efféle attrocitásra?

A név amúgy próbál kicsit jobb színben feltüntetni, hogy ne csak a köpésembôl ítéljenek, lássák, hogy van bennem riszpekt a nagy elôdök iránt dögivel.

Nincsenek megjegyzések: