2008. június 28., szombat

Állatok

Ugye az a sztori, hogy anyám megkért, hogy rajzoljak neki 15 állatot (meg is mondta, hogy miket), ennek a terméke volt az a róka, amit ide is felraktam. Főleg az volt vele a baj, hogy nekem nem tetszett, meg az is, hogy aztán, amikor el tudtam kezdeni foglalkozni ezzel a dologgal igazán, már csak pár órám volt megcsinálni a maradékot, meg direkt kérték is, hogy csináljam gyerekesebbre-rajzfilmesebbre. Még a róka után próbálkoztam kicsit más eszközökkel, azok nekem valamennyire tetszettek is, ezek a végleges rajzok viszont már nem igazán. A szüleimnek megfelelt, meg időm se volt rá, ezért is hagytam annyiban. Szóval fent a szerintem is kielégítő uhu látható, most meg rakom akkor azokat, amik gyengébbek:



Plusz még ráma gyanánt egy jolly joker, ami még egész tűrhető a többihez képest:

Nincsenek megjegyzések: