2008. július 19., szombat

Join the Navy!

Alakult nemrég egy autós cég amerikában, a LocalMotors, akik azt csinálják, hogy havonta kiírnak egy autótervezôs pályázatot, mindíg valami nagyon usás témában, most például katonaságos-hazafiságos jeligére. A konkrét versenykiírás mondjuk fôleg a katonai repülôterekrôl szól és hogy mekkora arcok ezek a jueszarmi katonák, olyen kôkeményen nyomják, hú elsehiszem, viszont az autóról magáról nem nagyon esik benne szó. Annyi kikötést azért megfogalmaztak, hogy legyen négy kereke és egy vagy két személyt tudjon szállítani.

Bár kicsit kívül esik az érdeklôdésemen a téma, azért elkezdtem vázlatolgatni, gondolván, hogyha ide nem is adom be, majd esetleg valahol máshol fel használom, ami elkészül. Mivel a repülôkbôl kéne kiindulni, egybôl kezdtem a halakkal, konkrétabban egy ilyan pank-hallal, amit még korábban néztem ki magamnak:


Elôször valami hatalmas kerekû busz-szerûséget akartam, aztán inkább egy hummer alkatú terepjárót, végül redukáltam az elképzelést kábé egy quad méretére: