2008. július 15., kedd

Magyar vagyok, szittya vagyok

Van 3 állítás:

- Winkler Suzuki Swiftet vesz.
- Az arc pályázat kiírása elveszi az ember kedvét az élettôl.
- A magyar hagyományokat jobban ismerem és jobban utánuk tudok nézni, mint a japánoknak.

És bár nem túl egyértelmû, de van nekik 1 következményük:

- A bábfilmemet átültetem félig-meddig magyar viszonyokra. Tehát a Hagakurébôl vett sztori marad, csak a helyszín, a figurák, a nevek, a jelmezek lesznek magyarok, egy kis japánsággal meg hülyeséggel felütve. Az új neveket még nem találtam ki, mivel még pontosan idôben sem helyeztem el a történetet, szóval csak annyi biztos, hogy huszárság lesz a javából. Nem szeretnék bele nagyon konkrét történelmi dolgokat, inkább csak alternatív múlt jeligére küldeném majd be.

A figurákat el is kezdtem átalakítgatni, bár színeik még nincsenek:

Itt is vannak ugye különbségek, szerintem a kendô az arcon marad, a tetoválások mindenképp, csak a nekik ruha nélkül hagyott területek formái nem, meg a hajat szeretném még valami olyasmire, ami félúton van a magyaros meg a jólnézki között.

Nincsenek megjegyzések: