2008. november 16., vasárnap

Vizuálstúdium

Három hétig volt most vesszőfutás, félig "rajzielemzés" félig meg "alaktan". A rajzi elemzést raktam fel eddig, mert abból prezentációt kellett összeraknunk most péntekre és bemutatni, hogy aztán majd értékeljék jól. Azért is volt több kis kép egy nagyra felpakolva, mert kivetítőről néztük és direkt kérték, hogy így rakjuk össze, mert sok embert kell megnézniük és hogy minél gyorsabban végezzünk. Persze rajtam kívül kábé senki nem sűrítette össze ennyire, de ez nem baj. Viszont rajtam kívül senki sem csinált színes cím oldalakat a prezentációjába, amin én meglepődtem elsőre, de igazából az eddigi tapasztalatok alapján egyértelműnek kellett volna lennie, hogy a moméra humortalan, fekete-fehér emberek járnak (ilyeneket keresnek).

Azért arra nem számítottam hogy ennyire megütköznek az én rózsaszínes háttereimen, főleg arra nem, hogy a betűtípusommal is problémájuk lesz, de igazából nem bánom. Legközelebb is ilyenre fogom csinálni, nem állok be a fekete alapon fehér helveticával írók meglehetősen népes táborába, inkább tartsanak homárnak.

Innentől jön az alaktan, amiből már korábban is volt ízelítő, meg amit mindegyikőnknek fel kellett raknia a krokirajz.blogspot.com - ra.

Nincsenek megjegyzések: