2009. augusztus 2., vasárnap

Terhes figurák

Még valamikor tavaly év végén volt egy terhesvitaminos pályázat a suliban, valami nagyon menő várandós-drognak voltunk hivatottak reklámfilmet álmodni, meg aztán esetleg kivitelezni. Felrakom ide a figuraterveimet, vázlatokkal:

Először azt gondoltam, hogy legyen a reklámban a főszereplő nő is terhes és ahhoz rajzoltam figurát meg ruhát rá és pasit is neki, komoly bajusszal és komolyabb szemöldökkel.

Aztán eszembe jutott, hogy több az olyan ember a világon, aki éppen nem terhes és akkor ezért inkább azonosuljanak ők a szereplőkkel és a filmbe se legyen senki se terhes. Éppen.

Hanem akkor viszont kell egy olyan főszereplő, akiből kinézi az ember, hogy hamarosan terhes lesz, meg azt is, hogy ebből az alkalomból adódóan egy szuper jó kis gyógyszert kezd el majd szedni naponta, mert neki az első a kölyök egészsége. Ebben a szellemben próbáltam a menyecskének a megjelenését kiötölni.

A nővel foglalkoztam többet, meg őt gondoltam a film fontosabb szereplőjének is, mert ezt a vitamint mégiscsak a nőknek kell szedni.


Miután kitaláltam véglegesre a figurákat, megrajzoltam őket gépben is, hogy szép vektorosak legyenek. ebből két szín változatot is beküldtem a pályázatra, beküldöm ide is.

Nincsenek megjegyzések: